حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

سرگی توروپ

سرگی توروپ شهروند 59 ساله روسی

پیشتر یک مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی در روسیه بوده است، در میان خیل عظیمی از طرفدارانش به واسایا بر وزن مسایا یعنی مسیح دوباره ظهور کرده شناخته می شود.

توروپ در سال 1989 از نیروی پلیس روسیه اخراج شده است و بعد از این اتفاق او اعلام کرده که یک بیداری برایش رخ داده است و او با تلفیق مسیحیت و محیط زیست گرایی یا اینوایرمنتالیسم، مکتب جدیدی را به عنوان شاخه ای از مسیحیت به نام کلیسای واپسین انجیل بنیانگذاری کرده است. آقای توروپ می گوید، "من خدا نیستم. من کلمه خدا هستم. من پدر هستم. اگر خدا بخواهد سخنی با بندگانش بگوید، آن را از طریق من به عنوان کلمه الهی می گوید". گفته می شود که حلقه آقای توروپ بیش از 20 طایقه سنتی در جنوب سیبری در برمیگیرد و بیش از 4000 تن معتقد به دین ابداعی او هستند.

سرگی توروپ بدون معجزه  و کاری که ثابت کند او عیسی مسیح هست بیش از چهار هزار نفر پیرو دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد